question mark, question, frequently asked questions

Veel gestelde vragen

Het lukt me niet om mijn bestelling in de webshop af te ronden. Hoe komt dat?

Er kunnen verschillende redenen zijn waarom je de bestelling niet kunt afronden.

  • Kijk eerst of je je account volledig hebt ingevuld en alle verplichte hokjes hebt aangekruist.
  • Heb je voor meer dan €60,- besteld? Breng dan het bedrag op of onder de €60,-. De zogenaamde kortingsbon wordt dan weer automatisch toegepast.
  • Als je meer dan één keer met hetzelfde emailadres een bestelling plaatst, wordt deze niet geaccepteerd. Wanneer je voor hetzelfde adres/ postcode meer dan één bestelling plaatst, wordt deze op een later moment geannuleerd. Je ontvangt dan een email van ons.
  • Is bovenstaande niet van toepassing, neem dan contact op met onze klantcontactcentrum: 06 – 30559328 op woensdag van 10.00 tot 11.00 uur of op vrijdag van 15.00 – 16.00 uur.
Waarom kan ik niet voor meer dan € 60 bestellen en het verschil bijbetalen?

De regeling kan helaas niet gecombineerd worden met eigen bestellingen of betalingen. De webshop voorziet dus ook niet in deze mogelijkheid.

Ik kan de bestelling net zo goed zelf ophalen omdat ik vaak in de buurt van de bouwmarkt ben. Hoe regel ik dat?

We weten nu nog niet of op het moment dat alle producten in huis zijn de bouwmarkten al weer helemaal open zijn. Wellicht gelden er dan nog meer of andere coronamaatregelen. Daarom hebben wij er voor gekozen alle bestellingen thuis te bezorgen.

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

Je bestelling wordt op 19 of 26 juni bezorgd. In verband met langere levertijden door de coronacrisis zijn niet alle producten op hetzelfde moment in huis. We verzamelen eerst alle producten en gaan dan bezorgen. Je ontvangt bericht over het moment van bezorgen.

Ik kan niet garanderen dat ik thuis ben als mijn bestelling wordt bezorgd. Wat gebeurt er dan mee?

Bij het aanmaken van je account kun je aangeven waar de bestelling neergelegd mag worden. De bezorger zal deze aanwijzingen volgen.

Is deelname aan de regeling echt gratis?

Ja, je hoeft niets te betalen voor de bestelling. Er is ook geen vervolg op de bestelling. Alleen als je aangeeft dat je de nieuwsbrief van Goede Buren wilt ontvangen, ontvangt je nog één vervolgmail.

Wat doen jullie met mijn gegevens?

Wij gebruiken persoonsgegevens om de bestelling die je via de webshop hebt gedaan bij je thuis te bezorgen. Wij gebruiken je mailadres om, als je dat heeft aangegeven, één vervolgmail te sturen. In de privacyverklaring kunt je lezen hoe wij met deze gegevens omgaan.

Wie helpt als ik niet weet wat ik moet bestellen?

In de webshop kun je een adviesgesprek of een energiescan aanvragen.

Wil je algemene tips? Wil je weten hoe je je huis kan verduurzamen? Vraag dan een gratis adviesgesprek aan.

Wil je een advies op maat? Dan kun je een gratis energiescan laten uitvoeren. Je ontvangt dan vooraf een vragenlijst over jouw huis, maakt samen met de energievakman een rondje door het huis en daarna ontvang je tips en aanbevelingen op maat.

De energievakmannen helpen je graag. Let op: beperkt in de webshop, op = op!

Wie helpt als ik een vraag over een product heb?

Heb je een vraag over een product? Zoek je iets specifieks? Neem dan contact op met een van de experts van de bouwmarkten Hubo Olst, Hubo Wijhe of Kluswijs Boerhaar. Zij helpen je dan verder.

Ik heb geen computer, hoe kan ik meedoen?

Je kunt op zaterdagmiddag van 13.00 – 14.00 uur langskomen bij Goede Buren. Dan zoeken wij samen de producten uit en bestellen ze.

Let op: Zolang de coronamaatregelen gelden, dien je eerst een afspraak te maken voor een winkelbezoek. Dat kun je doen via www.goede-buren.nl of door te bellen naar +31 624947699 woensdag van 10.00 – 11.00 uur en op vrijdag van 15.00 – 16.00 uur.

Ik heb besteld voor mijn buren of ouders. Zij zijn oud, kun je het bij mij afleveren?

Nee, helaas. Wij leveren alleen op het adres als waarvoor de bestelling  gedaan is.

Ik ben een huurder. Kan ik ook meedoen?

Nee, helaas. De regeling is bedoeld voor huiseigenaren. Dat heeft de subsidiegever, het Rijk, zo bepaald. De gemeente vindt dit heel vervelend maar kan er nu niets aan doen. De opvolger van deze regeling is wel bestemd voor huurders. Als deze ook uitgevoerd wordt in onze gemeente, kun je wel meedoen.

Welke artikelen kan ik bestellen?

Alle artikelen die in de webshop staan, kun je bestellen tot een bedrag van €60,-

Waar blijft mijn bestelling?

Door de coronacrisis zijn er voor sommige producten in de webshop lange(re) levertijden. Daarom worden eerst alle producten verzameld en dan bezorgd op 19 en 26 juni, je ontvangt bericht over het moment van bezorgen.

Heb je op of na dat moment niets ontvangen? Neem dan contact op met Goede Buren via info@dubbelbesparenolstwijhe.nl of bel naar 06 – 30559328 op woensdag van 10.00 – 11.00 uur of op vrijdag van 15.00 – 16.00 uur.

Welke artikelen zijn voor mij geschikt?

Je kunt een afspraak met een energievakman maken via https://wonen.olst-wijhe.nl/gratisenergiescan. Met het advies dat je dan krijgt, kun je producten bestellen.

Ik heb al deze producten al aangeschaft. Kan ik het geld krijgen (dan koop ik b.v. een energiezuinige koelkast)?

Nee, helaas. De regeling is bedoeld voor de aanschaf van producten zoals die in de webshop staan. Wat goed dat je ze al in huis hebt!

Winkelwagen
Skip to content